3 maanden 1 week

Rol

• Gewone gebruiker

wie ben ik

11 augustus 2024 - 15:29

Uit mijn profiel:

Mijn naam is Wendy en ik woon in Noord-Holland met mijn 2,5 kat. In de C tijd stonden mijn oude liefdes van school, tekenen en schrijven, ineens weer voor mijn deur. Ik had me altijd al afgevraagd wat er met hen gebeurd was, en nu stonden ze daar, broodmager en werkeloos, ineens op mijn stoep. Natuurlijk heb ik ze binnen gelaten en we hebben de afgelopen 4 jaar weer uitgebreid kennis gemaakt. Tekenen was duidelijk van plan mij niet te delen met schrijven en heeft de eerste drie jaar het voortouw genomen. Schrijven verbleef tijdelijk in de achterkamer. Echter is uiteindelijk schrijven toch de sterkste gebleken en heeft tekenen vorig jaar naar de achterkamer gestuurd en met wat resultaat? Vijf uitgebreide verhalen over de aartsengelen en de liefdes van hun leven, alsook SF personages die elkaar vonden in het laatste verhaal. Alle vijf zijn naar Boekscout gestuurd. Schrijven en ik zijn heel gelukkig met elkaar en we verwachten ook niet dat er een bestseller van deze verhalen komt, we hebben gewoon heel veel plezier samen op de laptop. Schrijven heeft me een abonnement op Schrijven gegeven en moedigde me aan hier te komen en mee te doen. Een beetje eng vind ik het wel, maar als schrijven mij goed genoeg vindt, dan ga ik er voor. Met groetjes van schrijven en tekenen, Wendy