Lid sinds

2 maanden 1 week

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

Fantasy- dioramabouw en schrijven

30 juni 2024 - 9:54

Ik ben nu 72 jaar. Ik ben jaren actief geweest als model/diorama bouwer. Momenteel bouw ik Fantasy diorama's. Vorig jaar ben ik begonnen om bij mijn project Shamble Street een verhaal te bedenken. Dit is mij goed bevallen en ik wil nu meer aandacht schenken aan het verhaal bij mijn dioramaprojecten.

Ik ben blij dat ik dit forum heb ontdekt. Door ernstige allergische problemen, onder andere voor geurstoffen, is mijn sociaal leven ernstig beperkt. Ik leef de meeste tijd in huis. Mijn diorama projecten zijn voor mij een manier om met mijn gezondheidsproblemen om te gaan. Mindfull bezig te zijn.

Ik doe nu mee met de wekelijkse schrijfopdracht. De feedback helpt mij om mijn schrijfproces te verbeteren.

Onderstaand citaat sprak mij erg aan.

" Wat ik je bovendien te zeggen had, zou niet lang duren, namelijk: beoefen alle kunst, muziek, zang, dans, acteren, tekenen, schilderen, beeldhouwen, poëzie, fictie, essays, reportages, hoe goed of slecht ook. , niet om geld en roem te verwerven, maar om te ervaren hoe het wordt, om erachter te komen wat er in je zit, om je ziel te laten groeien."

Serieus! Ik bedoel: begin nu, doe kunst en doe het de rest van je leven.

Kurt Vonnegut

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
30 juni 2024 - 17:46

Dioramabouw, wat een superinteressante hobby. Een hele leuke combinatie ook. Veel succes met beide! Heb je 'proeflezen' al ontdekt, hier op het forum?

Lid sinds

2 maanden 1 week

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
1 juli 2024 - 10:30

Bedankt voor de reacties.

Ik moet proeflezen nog vinden op de website. Heb een plus-abonnement genomen en zal nog wat tijd besteden aan het verder ontdekken van de mogelijkheden.