Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi letterliefhebbers

19 juni 2024 - 11:06

Hoi, ik ben Anneke de Jong. Mijn gebruikersnaam hier is Loesil. In mijn werkzaam leven schreef ik vooral gedichten, columns, gepubliceerd in Alphens nieuwsblad, en korte verhalen. Mijn droom was toen al om boeken te gaan schrijven. Na mijn pensionering is dat ook gelukt. Ik schreef inmiddels drie romans (Nergens is een land fantasy, Eiland zonder bruggen roman en de Brief lesbische roman) en met nummer vier ben ik nu mee bezig. Van alle schrijfmarkten thuis kan je wel zeggen. Ik vind het leuk om hier rond te neuzen en te lezen hoeveel mensen met mij deze fantastische hobby hebben. En natuurlijk om inspiratie op te doen want om te leren ben je nooit te oud. Gelukkig heb ik daar nooit aan getwijfeld.

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
23 juni 2024 - 22:03

Welkom Loesil! En wat leuk dat je al een paar boeken op je naam hebt staan. Leren komt van twee kanten dus jouw input en feedback op dit forum is natuurlijk van harte welkom. 

Groetjes Jascha

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
28 juni 2024 - 6:58

boeken aan het schrijven, wandelen, fietsen, ademhalen etc.
Sorry, beetje een kort door de bocht antwoord. Hoewel de dingen hierboven genoemd wel het grootste deel van mijn daginvulling zijn. Saai? Ja beetje wel. Houd van simpel.