Lid sinds

6 maanden 3 weken

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo :)

Hallo allemaal!

Mijn naam is Léa en ik ben een 22-jarige beginnende taalkundige. Van jongs af aan ben ik gefascineerd door het belang van talen in onze samenleving. Of het nu gaat om communicatie, cultuur, identiteit of zelfs cognitie, taal speelt een cruciale rol in bijna elk aspect van ons leven. Ik besloot lid te worden van dit forum om met andere enthousiastelingen te praten over het belang van taal, nieuwe perspectieven te ontdekken en mijn begrip van dit fascinerende onderwerp te verdiepen. Of je nu een taalkundige, een polyglot of gewoon nieuwsgierig bent, ik kijk ernaar uit om met je te chatten en samen te leren!

Lid sinds

6 maanden 1 week

Rol

  • Gewone gebruiker

Hi Lea. Welkom, ik ben hier ook nog maar net lid geworden, maar de betrokkenheid is groot.

Een vraag: schrijf je ook? ;)

Lid sinds

6 maanden 3 weken

Rol

  • Gewone gebruiker

 

Hi! Ja, ik schrijf graag, vooral over taalkunde en soms fictie.

Ik ben niet alleen gepassioneerd over taalkunde, maar ook over schrijven en mode. Schrijven stelt me in staat mijn gedachten en ideeën over talen te verkennen, terwijl mode een vorm van zelfexpressie is. Ik ben vooral dol op kleding met pailletten zoals deze ; ze weerspiegelen mijn liefde voor creativiteit en schoonheid, en brengen een unieke flair in mijn stijl.