Lid sinds

7 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Dreaming returns

Hoe kan het dat je soms totaal vergeet wat je jaren eerder deed en er pas achter komt dat je dat al hebt gedaan als je het opnieuw gaat doen? Ik heb geen idee, het overkwam me zojuist toen ik me aan wilde melden op dit forum. Blijkbaar had ik al een account! In 2017 blijk ik hier vrij actief te zijn geweest en allerlei teksten te hebben geschreven op basis van de weekopdrachten. Geweldig om die teksten terug te lezen en bijzonder dat ik dat helemaal was vergeten.

Anyway, ik ben dus weer terug na zes jaar. Het lijkt me wel gepast me toch nogmaals voor te stellen. Ik ben Meike, 31 jaar en woon in Eindhoven met mijn hond Jona. We gaan graag samen wandelen en Jona rent dan heel graag achter stokken aan die hij eindeloos terug blijft brengen. Ik werk als persoonlijk begeleider in de psychiatrie, wat op zichzelf al een grote schrijfinspiratie is. Een aantal jaar geleden heb ik het boek Achter de Littekens geschreven, een informatief boek voor hulpverleners over zelfbeschadiging. Nu wil ik graag beginnen aan een (deels) autobiografische roman. Naast schrijven ben ik graag bezig met persoonlijke ontwikkeling, dans en yoga.