Lid sinds

1 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Jessica_Klb

Goedemorgen vanaf de Intensive Care. Mijn nachtdienst zit er bijna op en ik heb besloten me nog even aan te melden hier op het forum.

Ik ben Jessica, Intensive Care verpleegkundige van beroep en sinds kort auteur van mijn allereerste boek (De patiënt van kamer 11 - november 2022). Na 5000 verkochte exemplaren heb ik besloten van de winst een schrijfcursus / training / opleiding te gaan volgen. Zodoende dat ik hier ben. Benieuwd naar jullie verhalen en ervaringen die me wellicht kunnen gaan helpen het beste uit mezelf te halen. 

Ik schrijf met name over mijn werk. Met name op twitter (@aboutanurse) maar ook voor bijvoorbeeld vakbladen. Ik heb regelmatig een beetje last van het Imposters Syndroom wanneer ik word uitgenodigd om over mijn (schrijf)werk te praten. Vooral omdat ik zelf weet dat ik niet de beste schrijver ben en alle complimenten soms lastig te incasseren zijn. Mijn spelling laat soms te wensen over en ik heb hele periodes dat het me absoluut niet wil lukken om te schrijven. En toch probeer ik heus te genieten van de aandacht die ik heb mogen krijgen. 

Regelmatig krijg ik de vraag of er een tweede boek komt. Ik heb mezelf voorgenomen om dit pas te gaan realiseren als ik mezelf wat meer in het betere schrijfwerk heb verdiept ;) Mijn eerste boek was in drie maanden klaar, maar ik heb niet de illusie dat een tweede boek weer zo snel gerealiseerd zal worden. Wanneer ik ooit nog een boek ga schrijven wil ik het goed doen.