Lid sinds

1 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Merel stelt zich voor

Hallo allemaal,

Vanaf mijn 20e schrijf ik al. In het begin veel artikelen en filosofische beschouwingen (die een nadere evaluatie van mezelf niet overleefden). Ik wilde graag romanschrijven, maar wegens omstandigheden verviel ik telkens in een negatief, filosofisch relaas over de wereld.

Gelukkig heb ik dat probleem niet meer, maar zoals het soms in het leven gaat wordt het ene probleem onmiddellijk verruild voor het volgende. Ik kamp met chronische ziekte en ik kan daardoor perioden niets doen. Dat geldt ook voor mijn passies: lezen, schrijven, schilderen en overige.

Toch ben ik bezig met een roman, een sci-fi comedy. Ik schrijf het in het Engels, maar aangezien ik woonachtig ben in Nederland denk ik dat het fijn is om schrijvers te leren kennen in Nederland.

Ik ben nu nog bezig met outlining. Ik wil deze fase tamelijk gedetailleerd afmaken, omdat ik op dit moment over het energieniveau beschik om dat te doen. Hopelijk (als ik dat met succes doe) kan ik het verhaal daarna uitschrijven. Zelfs als ik weer ziek word.

Ik hoop dat ik tips kan krijgen en mettertijd zelfs proeflezers. Een gunst die ik jou dan ook wil verlenen.

Groetjes,

Merel (pseudoniem)