Lid sinds

1 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

De Derde Verlichting en ik

Hallo allemaal, mijn naam is Hans Geurts en ik ben nieuw op deze site en als gepubliceerd auteur. Oktober 2022 heb ik mijn eerste schrijfboreling De Derde Verlichting uitgebracht onder ISBN 9789464657579. Zelfstandig, want uitgeverijen staan niet te springen bij non-fictie. En dat terwijl mijn boodschap zo belangrijk is!

#DDVNL is een dik uitgevallen maatschappelijk manifest (ruim 400 pagina's) met een holistische blik op verleden, heden en toekomst en vele antwoorden op moeilijke vragen op het gebied van maatschappij, politiek, economie, technologie en meer. Het boek plaatst een onvoorwaardelijk basisinkomen als middel in een brede context. 

Naast publicist ben ik ook actief in de muziek, met mijn one-man-studioproject Gashunters. Dit jaar hoop ik album 10 te kunnen aftikken :) Google around ...

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi Hans, welkom. 

[...] een onvoorwaardelijk basisinkomen [...] 

Wij - die niet bestaat - hebben geen idee wat alles is en hoe een keuze te maken die anders is dan gericht op ego. 

Google around ...

"Heel simpel gezegd verstaan we onder een basisinkomen een inkomen gegeven of gegarandeerd door de overheid aan haar burgers. Hoog genoeg om zonder luxe van te leven zonder voorwaarden die eraan gesteld worden."

In Nederland wonen/leven geen mensen die genoegen nemen met genoeg. Misschien ik wel, maar zelfs dat is twijfelachtig.

Behalve de zelfpromotie van uw boek ben ik benieuwd hoe u gaat bijdragen op deze site.  

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

>  Zelfstandig, want uitgeverijen staan niet te springen bij non-fictie. 

Merkwaardig. Ik had juist begrepen dat non-fictie tegenwoordig veel meer in de belangstelling van uitgevers staat dan fictie.