Lid sinds

1 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen en een vraag m.b.t. het forum

Hallo, 

Mijn naam is Frank Conijn, webdesigner en contentschrijver, en ik ben net met mijn eigen bedrijfje begonnen. Ik heb soms vragen over grammatica en stijl, de antwoorden waarop ik niet kan vinden op het internet. Daarom ben ik blij met dit forum. 

Ik heb al een taalkundige vraag gepost, maar heb er ook een over het forum zelf: kan ik hier ook mijn site laten proeflezen? Als het goed is staan er geen spellingsfouten meer op omdat ik een spellingschecker gebruik, maar die haalt grammatica- en stijlfouten er niet uit. Het is een vrij beperkte site. 

Dank bij voorbaat.   

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

kan ik hier ook mijn site laten proeflezen?

Niet echt. Schrijvenonline is bedoeld voor creatief, niet professioneel schrijven. Het klinkt alsof jij eerder een opdracht hebt voor een freelance webredacteur.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator

Ik heb al een taalkundige vraag gepost, maar heb er ook een over het forum zelf: kan ik hier ook mijn site laten proeflezen?

Als je al een vraag gesteld hebt, heb je ook de regels voor proeflezen doorgenomen, een ervan luidt:

Plaats alleen Nederlandstalige teksten en geen zakelijke, promotionele, of studieteksten.

Je zou voor je vrij beperkte site contact kunnen zoeken met een goede corrector; dan zit je goed.