Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

Dhr.

Mijn naam is Anton Doove voor wie mij nog niet kent op dit forum. Ik ben hier weer terug na lange tijd.
Hierbij laat ik even weten dat het boekje waarover ik het in andere berichten had klaar is.
Helaas nog zonder beoordeling omdat ik het niet kon betalen van mijn AOW wat ook niet mag
De AOW is daar ook niet voor bedoeld.  Het staat nu zonder beoordeling alsnog te koop bij het bedrijf
Mijn Bestseller voor € 13,49. Het heeft de titel: Levenservaringen van Anna en Anton Doove.
Daar is het te bestellen,waarna het wordt geprint en per post besteld aan wie interesse heeft.
Het is mij niet bekend wie er eventueel interesse heeft om het boekje te bestellen om te beoordelen.
Dat boekje heeft 69 pagina's en is mijn eerste poging  om zelf te publiceren. Ik weet niet of het lukt.
Niet proberen schiet ook niets op, dus ik doe toch een poging en ben blij met reacties bij het ouder worden.
In november a.s.hoop ik 83 jaar te worden en vond ik het tijd om het publiceren alsnog te proberen.
Voor mij is het een DIK wonder als het slaagt. Ik reken nergens op omdat ik een onbekende auteur ben.
Hopelijk wordt het wel een realiteit. Ik wacht het rustig af hoe zich dat zal ontwikkelen.
Ik dank u allen voor begrip en ik groet u allen vriendelijk.  Anton Doove.  ( Wie wil het boekje bestellen?)
Reacties zijn van harte welkom.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Het is mij niet bekend wie er eventueel interesse heeft om het boekje te bestellen om te beoordelen.

Hoi Anton, goede vraag! Maar, serieus - denk je echt dat er iemand interesse heeft?  

De AOW is daar ook niet voor bedoeld.

Sh*t, en ik dacht dat ik met "De AOW" mocht doen wat ik wil.   

 Anton Doove  niet  zonder  Mijn Bestseller  Levenservaringen van Anna en Anton Doove.
 zelf publiceren. Hopelijk Anton Doove. 

Ik probeer de boodschap te ontcijferen in uw vette tekst. Ik denk dat ik het weet!

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator

Anton, dit topic hoort bij het onderdeel Boekpresentaties, zie elders op de site.
Je mag het daar plaatsen - neem dan ook even de regels door.
Hier gaat het dicht.