Lid sinds

1 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi, ik ben nieuw hier

Hoi, ik ben Cocky. Woon in een huisje op het mooie platteland van Walcheren. Ben vorig jaar weer gaan schrijven na een jarenlange stop, al schreef ik nog wel artikelen voor een vrouwenblad. Maar verhalen vertellen is mijn passie, dat ben ik nu weer aan het doen.

Lid sinds

1 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Beste Cocky, nog een reactie van mij. Na mijn antwoord op je oproep voor een schrijfgroep in Zeeland bekeek ik je profiel. Een paar titels die je noemde van je eerdere werk kwamen me bekend voor. Ik heb ze met veel plezier gelezen in mijn tienerjaren. Vooral 'Niemand krijgt me klein' kan ik me goed herinneren. Het sloot zo aan bij mijn belevingswereld als middelbare scholier op het Calvijncollege. Er waren in het beschermde wereldje van mijn jeugd niet veel zulke boeken. Dat wou ik je graag laten weten. Ik hoop dat je dit nog leest.

Leuk dat je weer verhalen schrijft. Ik ben benieuwd hoe dat zo gekomen is. Ik hoop dat je nieuwste roman toch nog ergens uitkomt. Helaas kan ik je niet helpen, want ik ben zelf een beginner. Ik kan alleen maar zeggen: geef niet op. Er is ruimte voor je verhaal, dat weet ik zeker. 

Lid sinds

1 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Dank je wel voor je reactie, Jacoba P.

Fijn dat je van mijn boeken hebt kunnen genieten, het is grappig dat ik nog geregeld positieve reacties krijg van lezers.

De reden dat ik na zo'n lange stop weer ben gaan schrijven is niet zo ingewikkeld. Het moest gewoon een keer gebeuren. Ik heb er veel plezier in, ook om mezelf te verbeteren. De uitdaging van dit moment is om niet te veel in één boek te willen stoppen. Mijn hoofd zit zo vol ideeën, dat is niet altijd handig. Ik ben dus hard bezig om mezelf in toom te houden bij het schrijven.

Je noemt jezelf een beginner, dat maakt me nieuwsgierig naar waarmee je bezig bent.

Groet,

Cocky