Lid sinds

1 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo allemaal!

Mijn naam is Patricia en ik ben 19 jaar oud. Ik schrijf nu zo'n 6 jaar lang verhalen, maar merk dat ik tegen een inspiratiemuur ben opgelopen. Wat ik ook bedenk, het blijft lastig om echt door te zetten en die ideeën om te zetten in echte verhalen.

Ik kijk ernaar uit om jullie te ontmoeten en samen te broeden over de beste manieren om onze verhalen op papier te zetten!

Lid sinds

3 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi Patricia! Leuk je op het forum te zien :) Wat voor genre(s) schrijf je? En heb je al eens iets afgemaakt, of ben je net als ik zo iemand die heel enthousiast begint, na een paar duizend woorden vaak niet meer weet hoe het verder moet en dan maar een nieuw project bedenkt? 

Goh, vervelend, zo'n inspiratiemuur... Ben je momenteel met een verhaal bezig waar je niet mee verder komt vanwege een lastig plot-ding? Of heb je eigenlijk helemaal geen inspiratie voor verhalen door die blokkade? Hopelijk vind je hier wat je zoekt! 

Lid sinds

1 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Als antwoord op door Roos' Redactie

Goedemiddag!

Ik heb al eerder korte verhalen afgemaakt, maar nooit een heel boek. (Al ben ik wel heel dichtbij gekomen.) 

De verhalen die ik schrijf zijn tot nu toe vooral Engelstalig geweest, maar daar wil ik nu verandering in brengen. De genres zijn meestal horror/fantasy wezens in een verder normale setting, fanfictie, contemporary, veelal met wat humor en historische fictie.

Ik heb nu een aantal ideeën voor verhalen waarvan ik erover na zit te denken er een kort verhaal of een novelle van te maken (omdat een verhaal van 90 duizend woorden toch wel een uitdaging is) maar even goed moet ik er even voor gaan zitten om te bedenken hoe ik dat precies wil doen.