Lid sinds

2 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Eevee stelt zich voor

Hoi schrijvers!

Ik ben Eevee, 22 jaar :3 Vroeger altijd geschreven, door de tijd het laten wegzakken en wil het nu weer graag oppakken. Zo kom ik op deze schrijverssite terecht :) 

Ik vind het leuk om samen met mensen te schrijven en verhalen uit te wisselen. Ik probeer nog wegwijs te worden hoe deze site precies werkt, dus vergeef me als ik soms iets verkeerd plaats pls ^,^

Ik sta open om te kletsen :)

Lid sinds

2 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

Hoi Eevee,

Welkom in de schrijverswereld en op deze website. Zelf heb ik heel veel wijsheid en kennis uit deze website gehaald! Ik heb een schrijfgroepje in de whatsapp. Als je erbij wilt, laat het me even weten. :)

Wij sturen dan ons verhaal in de groepsapp en als er iemand tijd en zin heeft lezen we de verhalen en geven we feedback. :)

mijn mail is studieleren95@gmail.com. Wees welkom. ;)

Lid sinds

8 maanden 3 weken

Rol

  • Gewone gebruiker

Aaaaaaa fellow genius, ik ben nogal literair, je moet de zware mannen lezen, frustrerend als niemand je begrijpt wel, en zeker als je zo provocerend word dat niemand je meer wil uitgeven, vroeger hadden ze altijd nog wel een unieke druk voor een uniek boek, nu zijn het vooral commerciële drukken voor commerciële boeken, als jou dat stoort kunnen we samen wel naar valhalla