Lid sinds

2 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Goedemorgen!

Hallo allemaal,

Ik ben Elmory, ondertussen alweer 32 jaar oud. 
Schrijven heb ik altijd graag gedaan, als kind met korte verhalen en als tiener met dichten. Maar nu als volwassenen moet ik toegeven dat ik mijn focus hierop ben verloren. Kwestie van moeder worden, en verdrinken in de dagelijkse sleur. Toch wil ik komend jaar mijn vertrouwen en de magie van het schrijven terug vinden en ik denk dat dit forum daar een goede stap naar toe is. Eerst als mee lezer, maar hopelijk ook steeds meer als meeschrijver. 

Groetjes!
 

Lid sinds

2 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Mooi dat je blijft proberen!
Ik heb zelf net een intro gepost in Even voorstellen en daar heb ik precies over die magie van het schrijven. 
Het heeft me ook heel wat moeite gekost om dat vertrouwen in mezelf als een schrijvend wezen te ankeren. Niet opgeven! Als je maar blijft proberen, dan komt het wel. Je moet uiteindelijk maar één persoon overtuigen : jezelf. Niet makkelijk, maar o wee wanneer je daarmee klaar bent.
Ironisch genoeg ben ik op dit moment bezig aan iets (dat vorig jaar begon als een kort verhaal en nu aan het uitgroeien is tot een novelle(?)) en het hoofdpersonage is een man van middelbare leeftijd die ooit geschreven heeft, maar dat heeft ingeruild voor een praktisch, stabiel werk- en gezinsleven. Zijn achtergelaten droom haalt hem uiteindelijk in, op een geheel onverwachte manier.

Dus schrijven wordt een soort voornemen voor het nieuwe jaar voor je? 

Vi