Lid sinds

2 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

PeterFranken, ik stel me voor (dat ....) Erotiek?

Sinds net iets meer dan twee jaar ben ik begonnen met het schrijven van korte erotische verhaaltjes. Variërend van 5 min tot soms 2-3 uur leestijd. Origineel begonnen als middel om eigen avonturen aangevuld met stapels fantasie vast te leggen, gemigreerd via opzwepende schrijfduels met een vriendin, tot nu een uitlaatklep waar in met horten en stoten verhalen in dump als ik momentjes van inspiratie vind. Nog steeds gevoed met gedachten die opborrelen onder meer uit een eigen ontdekkingsreis in de wereld van de polyamorie  

Het zijn in geen enkel manier kwaliteitsproducties. Een idee borrelt op, mijn vingers gaan schrijven en mijn ogen zijn benieuwd wat ze gaan lezen als ik klaar ben. Vaak ontstaat, veranderd, groeit de verhaallijn pas echt als ik ver onderweg ben. Ik weet zelf pas hoe het loopt of eindigt als ik op publish druk. 

Ooit had ik iemand die een paar keer voor me heeft proefgelezen, maar de grote bulk erna is enkel door mijn eigen beperkte kwaliteitscontrole gegaan. Fase één, het dumpen, fase twee, spel- en stijlfouten eruit halen en de laatste fase drie, aandikken en opvullen worden niet telkens helemaal doorlopen. Gewoon omdat ik voornamelijk het idee eruit wil hebben, laten lezen door de paar mensen die mijn websites kennen en meer niet. Dus zeker behoevend aan echte reviews, controles en feedback voordat ik er zelfs maar van durf te dromen dat ze echt waardig zijn voor een groter publiek. 

Dus hier mijn vraag. Is deze website, dit forum een plaats om vrienden te maken die eens een blik zouden willen werpen op mijn maaksels? Wie weet voor tips en adviezen, maar voornamelijk voor eerlijke meningen of er iets mijn teksten zit dat het waard zou zijn om meer aandacht te krijgen? Ach, misschien durf ik wel te dromen van een publicatie ooit. Niet om beroemd te worden of er geld mee te verdienen, maar gewoon om het gedaan te hebben. Nee, waar ik meer naar zoek is naar leuke feedback. Zoals ik ze al eens kreeg van toevallige passanten die me via de anonieme chats op mijn websites vertelden dat ze m’n verhalen zo geil vonden dat ze een leuk momentje hebben gehad. Een paar keer ging het verder zelfs. 

Ik twijfel of ik de website(s) hier durf te noemen zelfs. Misschien als ik op dit voorstellen fijne feedback krijg. Wellicht post ik dan een verhaaltje zelfs, of een stuk ervan.
En dan heb ik nog steeds tientallen vragen. Is er een aparte hoek voor erotiek? Is dit enkel voor serieuze amateurs of ook voor de ik-doe-maar-wats als ik? Ben ik de enige? En zo nog veel meer.

Dus. Wie maakt me los?