Lid sinds

2 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi, ik ben Lotte! (de nieuwe coach)

Hoi allemaal! 

Sommige forumleden heb ik al een beetje leren kennen aan de hand van de schrijfopdracht... Ik ben Lotte Petersen, een nieuwe schrijfcoach op het forum!

Iets over mijzelf: 
Schrijven is iets wat ik al mijn hele leven graag doe. Ik heb Literatuurwetenschap en Letterkunde gestudeerd en daarna een aantal jaar als journalist gewerkt. Anderhalf jaar geleden verhuisde ik van Leiden naar Eindhoven en ben ik gaan werken in een mooie boekhandel in de regio. Ik schreef eindelijk mijn eerste roman en inmiddels heb ik een uitgeefcontract voor twee boeken bij HarperCollins. Oktober 2021 verschijnt mijn debuut!
Naast dat ik graag schrijf, ben ik ook gek op lezen en cinema. 

Mijn samenwerking met Schrijven Online:
Schrijven Online/Magazine is voor mij geen onbekend terrein, omdat ik hier een aantal jaar geleden stage heb gelopen. (Toen nog met de achternaam 'van den Elsen'.)  De komende maanden zullen jullie mij wellicht vaker voorbij zien komen op dit platform, omdat ik tipartikelen en columns ga schrijven. Ook zal ik af en toe coachen bij de wekelijkse schrijfopdracht. Mijn streven is om alle ingezonden verhalen binnen 14 dagen van feedback te voorzien. Mocht ik een keer een verhaal over het hoofd zien of er een andere vraag zijn, schroom niet om mij een berichtje te sturen. 

Bedankt & groetjes! 

Lotte Petersen 

 

 

Lid sinds

6 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wat een fijne en positieve introductie. Ik ben benieuwd of ik je bij de wekelijkse schrijfopdracht een keer ga tegenkomen. Succes!