Lid sinds

5 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Michelle - de Utrechtse warhoofd

Hallo allemaal!

Al jaren lang is schrijven mijn favoriete hobby. Ik ben, als ik mijn ouders moet geloven, begonnen met schrijven zodra ik mijn eerste woorden op papier wist te zetten. Mijn passie heeft altijd bij fantasy en thrillers gelegen. Nu ik bijna mijn 25ste levensjaar heb aangetikt is mijn genre voorkeur gevallen op (psychologische) thrillers. Mijn naam is Michelle en ik ben geboren en getogen in het mooie Utrechtse stadsie, al woon ik nu sinds een maandje in het leuke plaatsje De Bilt.

Na onafgemaakte boeken heb ik twee jaar geleden eindelijk een onderwerp gevonden waar ik met een volle 100% achter sta. Dit is waar ik een boek over wil schrijven. Dit is wat ik ga doen! Echter - door mijn heerlijke uitstelgedrag en luiheid - laat het nog altijd op zich wachten. Ik heb last van ADD en slik al een aantal jaren medicijnen waardoor mijn creativiteit wat is afgevlakt - al kan dit ook komen omdat ik eindelijk "happy" ben! 

Ik kwam er net achter dat ik al 2 jaar lid ben op deze fantastische website en mij nog nooit heb voorgesteld! Omdat ik nu eindelijk gebruik wil maken van mijn potentie heb ik besloten mij maar eens aan te kondigen. Hopelijk zal dit bericht mij aansporen en inspireren om verder te gaan aan mijn psychologische thriller. Ik heb zoveel ideeën, maar loop continu vast omdat de muur mijn aandacht opeist. 

Ik moet doorzetten.

Ik kan dit!