Lid sinds

3 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Nieuw lid gespot

Hoihoi allemaal!

Nu mijn boek te koop is was ik een beetje aan het ronddwalen op internet en zo kwam ik hier terecht. Naast dat het een manier is om misschien mensen over mijn boek te vertellen, is ook een manier om tips te krijgen voor een eventueel nieuw boek.

Maar goed, laat ik me eerst even voorstellen!

Ik ben Henrieke van der Hoek en ben een meisje van 17 jaar oud. Of jong, net hoe je het wil noemen :P Ik houd natuurlijk van... Schrijven. Lezen vind ik daarnaast ook heel leuk, hier haal ik vaak inspiratie uit. Verder doe ik de Pabo en zit ik daarvan in mijn eerste jaar. Toch schrijf ik geen kinderboeken maar in plaats van schrijf ik romans. Ik houd er van om emoties van mezelf te verwerken in een verhaal. Ik vind schrijven al leuk vanaf dat ik nog jong was. Natuurlijk schaam ik me nu een beetje voor de onzin die ik toen op schreef maar toch is het geweldig om terug te lezen. En ja, vanaf klein was mijn droom om een boek uit te geven. En nu is het dan eindelijk gelukt en ik ben er erg dankbaar voor. Neem er een voorbeeld aan. Als je iets echt wilt, dan lukt het je. Ga er voor en maak je dromen waar <3

Lid sinds

3 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

Geweldig fijn voor je, Henrieke. Ik hoop voor je dat het je vaker gaat lukken! Volg je hart maar😉 Het is niet veel mensen gegeven om hun emoties op een pakkende manier te kunnen beschrijven...🙃😄