Lid sinds

3 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Harm Klifman stelt zich voor

 

Hallo!

Fijn dat ik ben toegelaten tot dit platform, dankjewel.

Ik stel me voor dat een platform en netwerk als dit succesvol bestaat dankzij het halen én brengen, dienst en wederdienst. Mijn bijdrage in dit vice versa verkeer ziet er naar verwachting als volgt uit:

Halen:

  • kennis en ervaring over het op de markt brengen van je boek. Vorig jaar publiceerde ik bij mijnmanagementboek.nl een printing on demand boek, ‘Cicero leest Covey. Retorica in populaire managementboeken’. Het bereikte de groslijst voor Managementboek van het Jaar 2020. Toch denk ik dat ik op het vlak van marketing nog wat te leren heb.  Onlangs ben ik gestart met het schrijven van een nieuw boek, nu over ‘het plezier van het lezen’. Via ‘Schrijven online’ hoop ik meer te weten te komen over andere vormen van uitgeven, over boekpromotie en dergelijke.
  • schrijfadviezen, taal- en stijltips en dergelijke. Ook al ben ik van 1951, ik voel me niet te oud om nog te leren ;)
  • ‘omgeving’: toen ik nog vaak marathons liep, las ik veel over hardlopen. Dat werkte voor een solist als ik inspirerend. Zo kijk ik ook naar dit platform als een omgeving die inspireert en je ondersteunt in het gedisciplineerd dóórgaan.

Brengen:

  • meelezen en becommentariëren van proefstukken.
  • reageren op discussievragen als ik vermoed dat mijn bijdrage ertoe doet.

Bedankt voor het lezen.