Lid sinds

4 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

alexdelarge - voorstelling

 

Beste mensen

Al een tijdje sluimer ik af en toe rond op deze website. Ik heb dit account ook al een poos, maar heb nu besloten om wat actiever te worden.

Een viertal jaar geleden deed ik mijn eerste serieuze poging om een roman te schrijven, welke ik heb gestaakt omdat ik besefte dat ik gewoon te weinig wist over het onderwerp om er een overtuigend verhaal rond te creëren. Vorig jaar publiceerde ik mijn eerste (onafgewerkte) verhaal. Dit laatste schreef ik min of meer voor mijn eigen plezier - de gemiddelde lezer zou er immers weinig uit kunnen halen. Het was quasi onleesbaar door mijn obscure en veel te moeilijke woordgebruik. Hier meer aandacht aan bestedend, ben ik nu bezig met een serieuzere poging om een thriller te schrijven. Mijn focus is nu verplaatst naar het effectief vastgrijpen van de lezer, om op een slimmere manier nieuwsgierigheid op te wekken en de lezer een beetje meer "bij de hand te nemen".

In de hoop fijn te kunnen samenwerken,

Groetjes en dankjewel!

 

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi Alex,

Welkom hier.

om op een slimmere manier nieuwsgierigheid op te wekken en de lezer een beetje meer "bij de hand te nemen".

Een van de leukste dingen aan schrijfstijl, vind ik. Veel succes!