Lid sinds

3 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Muito prazer

Geboren en getogen op de Veluwe, een echt heidemeisje van 30 jaren jong. Fotografie beoefen ik als hobby, een reisblog om ervaringen te delen. Sinds een kleine maand woon ik in Estoril, een dorp vlakbij Lissabon en zal hier nog zeven maanden wonen. Het doel is om deze tijd te benutten mijn dromen na te jagen en mijzelf te ontwikkelen.

Schrijven doe ik al van jongs af aan, zowel non-fictie als fictie. Dit heb ik altijd voor mijzelf gehouden, maar de afgelopen weken heb ik ontdekt dat ik meer wil. Ik ben steeds meer gaan lezen over het schrijverschap en de stappen naar het schrijven van een boek. Ik kwam dit forum tegen en vind het een fijne plek om meer kennis op te doen en te oefenen met schrijven door middel van de schrijfopdrachten! Hopelijk kan ik veel leren en mij steeds meer ontwikkelen als schrijver. 

Lid sinds

3 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Dank je! Ik heb al wel een idee en inmiddels begonnen (en er helemaal ingedoken vandaar mijn late reactie, oops). Het wordt in ieder geval fictie. Ik ben nog erg zoekende naar de structuur en opbouw. Voor nu schrijf ik veel, schrap ik veel en verplaats ik veel. Intussen oefenenoefenenoefen en veel lezen over schrijven.