Lid sinds

3 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Xix stelt zich voor

Hallo allemaal,

Ik ben het soort schrijver die er al eens mee gestopt is. In 2012 was ik begonnen aan de opleiding van de schrijversvakschool Amsterdam, maar helaas in 2014 gestopt. De reden? Ik zat met mezelf in de knoop. Ik wil het geen writers block noemen maar de realiteit is dat ik pas weer ging schrijven na het overlijden van mijn vader. Heel simpel, ik had een tekst nodig voor de crematie. Sindsdien ben ik mijn ideeën weer gaan uitwerken en heb ik afgelopen maand weer een kort verhaal geschreven. En ja dat was weer wennen. Toch na 6 jaar niet meer actief te zijn geweest lijkt het alsof mijn schrijven beter is geworden. Misschien was ik nog niet volwassen genoeg.

Ik schrijf Fantasy. Op dit moment ben ik van plan nog een kort verhaal te schrijven en daarna te beginnen aan een Fantasy serie van 4 of 5 boeken. Ja ik ben ook het soort die zich schuldig maakt aan grote dromen. Maar geen zorgen in die 6 jaar heb ik wel geleerd om te gaan met stressvolle gedachten en meer van dat soort schrijfstoppers. "The Work of Byron Katie" kan ik iedereen aanraden die zich door negatieve gedachten laat leiden/lijden. 

Ik ben opzoek naar een of twee sparringpartners om teksten mee uit te wisselen en wederzijds grondig van feedback te voorzien. Verder ben ik geïnteresseerd in de ervaringen van andere schrijvers en misschien nieuwe vrienden maken?