Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Lara Jade

Hi allemaal,

Ik speel al sinds 2005 met idee om ooit een eigen boek te schrijven. Na meerdere pogingen is dit in 2013 stil komen te liggen. Nu door Corona heb ik wat meer vrije tijd en bekruipt mij toch ineens weer het gevoel dat ik iets moet doen met mijn verhaal.

Qua type boek denk ik aan een esoterische thriller. Ik heb een mooi esoterisch onderwerp dat ik vervlochten heb met onze huidige tijd 

Waar ben ik naar op zoek in dit forum?

  • Tips over hoe ik mijn boek uiteindelijk verder kan schrijven, ik loops soms vast
  • Ervaren schrijvers/schrijfters die hun ervaring willen delen. Ik leer graag!
  • Misschien personen die het leuk vinden om samen op te trekken. Ik woon in Amsterdam en zou het super leuk vinden om andere schrijvers/schrijfsters te ontmoeten
  • Alles wat mij helpt mij bij mijn doel: Het schrijven en uitgeven van mijn boek. 

Ik hoop veel te kunnen leren hier, ik ben nog een beginner. Maar ik heb ambitie en kan soms best gedreven zijn, dus ik hoop dat het mij uiteindelijk gaat lukken!

-x-

Laartje

Lid sinds

3 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

He Laartje, ik zie nu pas dat je zelf ook een nieuw voorstel topic hebt open staan. Maar ook dat je al 9 jaar lid bent. Ben je weer terug gekomen nu je weer gaat schrijven? 
Esoterische thriller vervlochten in huidige tijd, klinkt wel als een super creatief idee, ben heel erg benieuwd waar je verhaal heen gaat. Als je in het proces van proeflezers bent houd ik me aanbevolen! 
Heel veel succes!