Lid sinds

4 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen

Dag allemaal, mijn naam is Sam. Langere tijd geabonneerd op de papieren 'Schrijven', nu ook lid geworden van dit forum. Een forum vol interessante onderwerpen, zeker een toevluchtsoord als je even vast zit kan ik me zo bedenken. Ik verheug me op kennismaking en samenwerking. Op dit moment bezig met een groot verhaal, een detective. Het begin van dit verhaal is eerder gepubliceerd op een weblog. De feedback die ik daar kreeg heeft me op vele manieren mooi ondersteund. In het verleden ook mede-veroorzaker geweest van 'De grote leegte', een realistische roman over een man met een meervoudige persoonlijkheidsstoornis. In het beoefenen van het schrijven vind ik het onderzoek heerlijk. Het verhaal moet me uitdagen en me dagen, weken, misschien zelfs maanden bezig houden om ook maar een enkele zin verder te komen. De gewaarwording dat het verhaal buiten jezelf komt te staan is elke keer weer een bijzondere ervaring. Ik denk graag met je mee, stel je graag vragen. Ik hoop op een leuke samenwerking.