Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen - KimberleyD

24 mei 2009 - 22:26
Hallo allemaal, Ik ben Kimberley, 21 jaar en momenteel student HBO Toegepaste Psychologie in Eindhoven. Zelf woon ik in Gouda dus reis veel met trein. Ik heb voor deze studie gekozen, mede omdat ik me meer wilde verdiepen in de karakters en gedragingen van de mens, zodat ik dit realistischer op papier kan overbrengen. Ik heb alweer 5 jaar een relatie en sta op het punt in het huwelijksbootje te stappen. Schrijven is voor mij een passie waar ik niet zonder kan en waar ik al mee bezig sinds ik een pen kan vasthouden, maar pas echt serieus is geworden sinds mijn 13e. Mijn eerste korte verhaal wordt midden juli uitgegeven door Uitgeverij Pamac (www.pamac.nl). De bundel zal "Misdaad in het kort" heten en een verhaal van mij en 19 anderen bevatten. De roman waar ik mee bezig ben hoop ik dit jaar af te maken. Naast schrijven lees ik graag, ga ik veel naar de bioscoop en speel van die suffe spelletjes op het internet. Ook ben ik parttime DJ bij een internetradio, maar dat is nu erg minimaal omdat ik me op de studie wil focussen. Groetjes, Kimberley

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
25 mei 2009 - 12:51
Welkom Kimberley, en veel lees- en leerplezier hier. Leuke introductie heb je geschreven. Suffe spelletjes doe ik ook wel eens (als afleiding; verstand op nul). DJ... welke internetzender/soort muziek?

25 mei 2009 - 13:35
Hallo Kimberley, welkom hier. Wat gaaf dat er een verhaal van je zal worden gepubliceerd. En je bent dus bezig met een roman? Wil je daar iets meer over vertellen, welk genre bijvoorbeeld? Heb je een website waarop je je schrijven promoot? Veel plezier hier.

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
25 mei 2009 - 17:00
DJ... welke internetzender/soort muziek?
Ik ben af en toe te vinden op www.randstadradio.com, daar deed ik voorheen elke dinsdag vanaf 20.00 Country/Blues/Elvis en op maandag heb ik een tijdje rock gedaan. Nu draai ik nog één keer in de paar weken op de dinsdag. @Afieke: Het is een psychologische roman met een vleugje thriller. Hoewel het verhaal er om vraagt nog wat meer richting thriller te gaan, dus dan kan ik natuurlijk alleen maar luisteren. ;)

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
25 mei 2009 - 18:50
Hallo Kimberly, van harte welkom. Interessante hobby's heb je! Veel succes met het afronden van je roman. Groetjesss Danielle