Even voorstellen - KimberleyD
Hallo allemaal,
Ik ben Kimberley, 21 jaar en momenteel student HBO Toegepaste Psychologie in Eindhoven. Zelf woon ik in Gouda dus reis veel met trein. Ik heb voor deze studie gekozen, mede omdat ik me meer wilde verdiepen in de karakters en gedragingen van de mens, zodat ik dit realistischer op papier kan overbrengen. Ik heb alweer 5 jaar een relatie en sta op het punt in het huwelijksbootje te stappen.
Schrijven is voor mij een passie waar ik niet zonder kan en waar ik al mee bezig sinds ik een pen kan vasthouden, maar pas echt serieus is geworden sinds mijn 13e. Mijn eerste korte verhaal wordt midden juli uitgegeven door Uitgeverij Pamac (www.pamac.nl). De bundel zal "Misdaad in het kort" heten en een verhaal van mij en 19 anderen bevatten. De roman waar ik mee bezig ben hoop ik dit jaar af te maken.
Naast schrijven lees ik graag, ga ik veel naar de bioscoop en speel van die suffe spelletjes op het internet. Ook ben ik parttime DJ bij een internetradio, maar dat is nu erg minimaal omdat ik me op de studie wil focussen.
Groetjes,
Kimberley
Hartelijk welkom Kimberley.
Dank je wel! ik ben normaal
Welkom bij de club. Ik hoop
Welkom Kimberley, en veel
Welkom Kimberley!
Hallo Kimberley, welkom hier.
Trouwens, interessante studie
jocoja53 schreef: DJ... welke
Welkom KimberleyD Je bent al
Hallo Kimberly, van harte