Lid sinds

4 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

Helena Feenstra

Hallo allemaal, Dit is mijn eerste ervaring met een forum en zoals andere mij zijn voorgegaan wil ik mezelf even voorstellen. Mijn naam is Els en ik wil gaan schrijven onder het pseudoniem Helena Feenstra. In mijn jeugdjaren heb ik veel geschreven, ik had ontzettend veel fantasie, beleefde vele avonturen. Als ik daar aan terug denk, voel ik de enorme passie en enthousiasme. Dit zou ik graag weer willen ervaren. De fantasie van toen, is weg. Ik heb zo nu en dan wel een verhaal geschreven. Deze worden in de ik-vorm geschreven, een heel verschil met de verhalen in mijn jeugd. Het schrijven staat nu al jaren stil en ik heb besloten om het schrijven weer op te pakken. Op dit moment merk ik dat er nog niet veel uit mijn vingers komt. Ik hoop door mijn aanmelding op dit forum, dat ik de passie voor het schrijven weer kan gaan voelen.

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Leuk, Els/Helena. Van harte welkom! Plaats eens een stukje tekst van je op het onderdeel Proeflezen. Wellicht krijg je inspirerende feedback die je schrijfpassie weer laat stromen.