Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

andrea_pennetje komt hier kijken!

Hallo! Bij deze zal me bij deze even voorstellen aangezien ik nieuw ben op deze site. Ik heet Andrea, ben 29 jaar en in het dagelijks leven werk ik in de horeca. Misschien dat je afvraagt wat ik in hemelsnaam hier kom doen aangezien het schrijven van een sms-je ik soms al een hele opgave vindt,oftewel ik heb absoluut geen schrijvers talent en of ervaring, wel... :!: , nee deze meid heeft zelf nog nooit een dagboek bijgehouden! Oftewel me verbaal uiten is nooit mijn strekste kant geweest. Lezen is voor mij een hobbie, dan heel veel en dan heel weinig, en dan vooral lekker leesvoer,zoals chicklits, thrillers en niet te overdreven dramatische autobiografische romans. Wel kan ik soms ontzettend onder de indruk raken, hoe het sommige mensen, soms met weinig woorden, de juiste 'snaar' weten te raken, of precies een situatie, gevoel weten te omschrijven, dat vindt ik echt een talent. Ik ben al een tijdje bezig om wat ik noem een autobiografie te schrijven,puur omdat ik daar heel erg de behoefte aan heb en het voor mijzelf iets is 'wat ik voormezelf' moet en heel graag wil doen! Misschien raad je het al, maar ik ben als een kip zonder kop bezig, dwaal af,spring van de hak op de tak, oftwel ik heb geen idee waar ik mee bezig ben! :o :o :o Dus na wat googlen kwam ik op deze site terecht en hoop hier wat advies,informatie, tips,commentaar,kritiek,hulp of wat dan ook te vinden. Of misschien ervaringen en ideeen met anderen te delen. Eerst deze site maar eens doorspitten...i'll keep in touch! groetjes!!!

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Andrea, Welkom op deze site, boordevol informatie. Als je wilt, kan je hier veel opsteken, maar maak je niet al te veel zorgen. Een autobiografie die je vooral voor jezelf schrijft, hoeft niet foutloos en tot in de kleinste puntjes verzorgd te zijn, in tegenstelling natuurlijk tot een roman of ander verhaal dat de buitenwereld in gaat. Wel grappig eigenlijk: dat 'moeten' vanuit je zelf, terwijl je tegelijkertijd aangeeft dat je geen talent of ervaring hebt. Nou ja, talent kan je ontwikkelen (tot op zekere hoogte dan) en ervaring groeit vanzelf aan. Veel plezier daarbij.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Andrea, welkom op deze site! We zijn allemaal hartstikke verschillend hier, hoor. Wie weet word je nog wel een echte schrijffanaat. Sowieso wens ik je veel plezier hier.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hallo Andrea, Ik ben ook nog maar net lid en heb al heel wat opgestoken. Ik denk dat je hier goed zit.

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Andrea - welkom op deze site. Je zult hier zeker informatie vinden die je zoekt; veel plezier en succes met schrijven!