Lid sinds

4 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen; anoniemesteschrijver

Beste allemaal, Ik ben een man van 31, en heb veel zelfhulpboeken gelezen. Ik dacht mezelf wel ff te helpen door het lezen van een paar boeken. Dit was voordat mijn complete wereld instortte. 1,5 jaar terug ben ik getroffen door een acute psychose. De man met de hamer kwam langs en hij sloeg me recht in mijn gezicht met een moker. Ik kreeg last van achtervolgingswaanzin en grootheidswaanzin. Kortom een bende in mijn hoofd. Ben 6 weken opgenomen geweest in een kliniek, jaar lang medicijnen geslikt. Het gehele geestelijke gezondheidszorgapparaat van binnen en van buiten gezien. Nog steeds in behandeling bij psychiater/psycholoog/psychotherapeut, noem maar op. En nu ontdekte ik een rode draad in het hele verhaal. Zowel de boeken als de hulpverleners komen met hetzelfde advies. Ware het niet dat ik nog geen ene reet vooruit kwam !!! Nu heb ik een lange wandeling gemaakt, en een beetje gebrainstormd. Toen kwam ik op het idee om zelf mijn boek te schrijven. Het ultieme zelfhulpboek! Eentje waar je jezelf mee kunt helpen. Maar ik ben zo onzeker als de pest dus ben ik nog hard op zoek Naar een pseudonaam om het mee te schrijven. Ik ben nog niet eens helemaal genezen hoor Maar het probleem is het halve boek dacht ik zo. Groetjes, anoniemsteschrijver

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het ultieme zelfhulpboek! Eentje waar je jezelf mee kunt helpen.
Een perfect idee! Welkom, Anoniemsteschrijver.