Lid sinds

4 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Joey, aangenaam!

Goedenavond, Zelf vind ik het altijd wel zo netjes om mezelf op forums even netjes voor te stellen (ik merk overigens dat ik op dit specifieke forum enorm aan het opletten ben hoe ik woorden spel. volgens mij mag je tegenwoordig zowel forums als fora gebruiken. Maar ik probeer het voor nu even los te laten). Mijn naam is Joey ik ben 27 jaar oud en ik studeer Media in Hilversum op MBO 4 niveau. Ik heb mijn eerste jaar van de 3-jarige opleiding Broadcasting Operations met veel succes, plezier én een award (beste totale productie short-movie) afgesloten en ben zéér gedreven. Ik heb de ambitie om film- / documentairemaker te worden. Eigenlijk voel ik mij al een beetje een filmmaker, het is een mooie overkoepelende term voor alles wat ik ontzettend leuk vind om te doen: -Schrijven -Filmen -Licht -Geluid -Editing (monteren met software als Premiere Pro en AE) -Regie Na een lange heftige periode in mijn leven is het me gelukt om mezelf op de rit te krijgen en ben ik er achter gekomen dat ik al van kinds af aan een passie heb voor filmen. Pas na lange tijd nuchter te zijn kwam dit naar boven en na (+/-) 6 niet afgemaakte MBO-opleidingen heb ik de allerlaatste poging gedaan en ik ben nog nooit zo gelukkig geweest. De laatste 2 jaar van deze heftige periode heb ik verwerkt in een boek. Het was overigens niet de intentie om er een 'boek' van te maken. Ik wilde een tijdlijn voor mezelf maken omdat ik een aantal dingen absoluut niet begreep. Het was zo extreem dat ik er toch een boek van heb gemaakt. Maar ik zal hier later in een ander sub-forum wat dieper op ingaan. Nou, tot zover lijkt het me een redelijke introductie van wie ik ben :) Aangenaam! En ik hoop dat ik hier veel meer ga leren over schrijven en dat ik wellicht ook wat inbreng kan geven aan dit forum. Groetjes Joey.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goedenavond, Zelf vind ik het altijd wel zo netjes om mezelf op forums even netjes voor te stellen (ik merk overigens dat ik op dit specifieke forum enorm aan het opletten ben hoe ik woorden spel. volgens mij mag je tegenwoordig zowel forums als fora gebruiken. Maar ik probeer het voor nu even los te laten).
Welkom, Joey! Dat opletten - en of wij daar opletten - valt wel mee, hoor. Na een punt mag je met een hoofdletter beginnen. Volgens mij ...

Lid sinds

4 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zelf vind ik het altijd wel zo netjes om mezelf op forums even netjes voor te stellen (ik merk overigens dat ik op dit specifieke forum enorm aan het opletten ben hoe ik woorden spel. volgens mij mag je tegenwoordig zowel forums als fora gebruiken. Maar ik probeer het voor nu even los te laten).
Dat dacht ik ook al haha.