Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Devenda stelt zich voor

Hallo Ik zwerf al een behoorlijke poos rond over dit forum. Ik reageer nog niet heel veel, maar lees des te meer. Nu wordt het toch tijd me een keer voor te stellen. Devenda dus. Ik schrijf nu al een jaar of acht. Serieus vanaf het moment dat ik zwanger was van m'n tweede, eindelijk tijd had... En toen die tijd op was, is het schrijven niet meer gestopt. Ik ben verzot op fantasy en ben bezig met een fantasy roman. Maar ergens tijdens dat fantasy-schrijven ben ik afgedreven naar de jeugd. Anderhalve maand geleden is mijn eerste jeugdroman 'Zus voor één nacht' gepubliceerd bij de Vier Windstreken. Ondertussen knoei ik door. Aan een tweede jeugdroman, die hopelijk Watergeheimen gaat heten. Aan die fantasyroman die de werktitel Wisselaar heeft meegekregen. Aan de spookverhalen die ik tussendoor graag schrijf... Van alles! Ik hoop nog een hele tijd te blijven lezen, reageren en leren van iedereen die hier rondhangt.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Welkom. Ook ik ben nieuw, maar probeer met moed toch te reageren. Gewoon doen, hoor. Gefeliciteerd met je eerste boek. Lekker door blijven schrijven. Uit geknoei kan uiteindelijk heel iets moois ontstaan.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Net als Tja zit ik ook nog niet lang op dit forum. Je schrijft fantasy. Leuk!!! Ik ben benieuwd naar de stukjes die je ons misschien zult laten lezen...

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Devenda, Net als Tja en sanriet zit ik ook nog niet zo lang op dit forum. Reageren doe ik ook minder dan lezen! Hoop nog veel van je te lezen...

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Devenda - een druk schrijversleven heb al, zeg! Gefeliciteerd met je eerste boek en succes met alles wat nog komt...

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Devenda, je bent er al veel langer dan ik, maar leuk dat je je alsnog even voorstelt. Ik heb zonet wat op je website rond gekeken, ziet er goed uit!

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank jullie wel allemaal! Leuk ook om te zien dat er meer fantasyschrijvers rondlopen. Ik heb zelf veel op fantasyfora gezeten, maar Zus voor één nacht (en het jeugdboek in wording) valt daar toch een beetje buiten. Vandaar! We kunnen ongetwijfeld nog heel veel van elkaar leren. ;-) :D

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Maakt niet uit. De meeste van mijn verhalen vallen ook overal buiten. Misschien moeten we samen een fonds oprichten. Zoiets als: buitencategorie fantasy.