Lid sinds

4 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Miller (Rick)

Ik wilde al schrijver worden toen ik op mijn tiende mijn eerste Agatha Christie las. Mijn eerste verhaaltje schreef ik daarvoor al, dat was een sequel op Frankenstein. Daarna eigenlijk nooit meer geschreven, omdat zoveel mensen dat al doen met de wens het uit te geven. Waarom zou het mij dan wel lukken? Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan, dus ben er toch mee aan de slag gegaan. Ik heb een boek geschreven; de enige ervaring die ik heb, zit in dat manuscript. Tijdens het schrijven ben ik erachter gekomen hoe zwaar het me eigenlijk gevallen is, mezelf iets te ontzeggen dat ik zo leuk vind. Ik wil heel graag verder met schrijven, veel ervaring opdoen en uiteindelijk ook worden uitgegeven. Ik heb fragmenten en de plot besproken met een professional (had daarna goede hoop), en mijn manuscript opgestuurd naar vijf uitgeverijen. Helaas vooralsnog slechts twee standaard afwijzingen. Het is misschien wat onorthodox een geheel manuscript te schrijven zonder eerst tussendoor feedback te vragen, om eventuele fouten te ondervangen, maar dat is wel wat ik nodig had om vat te krijgen op het schrijven. Vat krijgen op het schrijfproces en het ontwikkelen van mijn eigen stem vond ik op dat punt belangrijker, maar ik ontvang graag feedback. Ik hoop hier veel te leren! Rick

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik wilde al schrijver worden toen ik op mijn tiende mijn eerste Agatha Christie las.
Welkom, Miller. Agatha Christie [uit]lezen op je tiende beschouw ik als een grootse prestatie. Ik ben dan nog bezig met Pinkeltje.