Lid sinds

5 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi!

Hoi allemaal! Ik ben Ilsaatje, oftewel Ilse. Ik was op Google wat schrijftips aan het opzoeken om mijn eerste boek zo goed mogelijk te maken en toen kwam ik dit forum tegen. Het leek me wel interessant, dus ik maakte een account aan. Het moest eerst nog goedgekeurd worden, dus ik ben het een beetje vergeten, maar ik kwam er net achter dat ik een mail had gekregen en daar stond in dat het goedgekeurd was. Dus hier ben ik. Ik heb nog nooit een boek uitgegeven. Toen ik 12 was heb ik wel een heel boek afgekregen, maar die was zo slecht dat ik hem eigenlijk nooit meer terug wil zien, dus ik ben begonnen met een nieuw boek waar ik dus nu nog steeds mee bezig ben. Ik ben er nog niet echt heel lang mee bezig. Ik denk een weekje of zoiets. Het is nu trouwens 3 of 4 jaar nadat ik dat eerste boek had geschreven.Ik wou heel lang niet schrijven, omdat ik veel te perfectionistisch was, maar nu lukt het wel en kan ik er veel fantasie in kwijt, ook al schrijf ik een thriller en geen fantasy boek. Dit is denk ik een beetje wat ik kon vertellen. Groetjes Ilsaatje.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Ilsaatje, welkom op het forum. Ook al lijkt je vorige boek niks meer, je hebt er destijds wel je ervaring van toen ingestopt en ermee gestoeid. Het feit dat je het nu niet goed vind laat zien dat je alweer gegroeid bent, in schrijven en gedachtegoed. Succes met je uitdaging!