Lid sinds

5 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi, ik ben MissMiek

Hoi allemaal, Ik ben Marieke, MissMiek op dit forum. Ik had al een stukje geplaatst bij proeflezen, ik kwam er zojuist pas achter dat men zich hier voorstelt.. Bij deze ;) Ik ben zelf eigenlijk een lezer. Een goede vriendin van mij wil echter graag (gepubliceerd) schrijver worden en vroeg mij haar manuscript te lezen. Het lezen ging mij nogal moeilijk af, ik had bij iedere bladzijde minstens 5 punten van feedback, de ene keer taalkundig, de andere keer inhoudelijk. Na 12 hoofdstukken ben ik gestopt met gewoon lezen, en begonnen met het opschrijven van mijn feedback. Omdat ik de feedback niet altijd even duidelijk kon onderbouwen, ben ik boeken over schrijven gaan lezen, en kwam al snel uit bij de schrijfbibliotheek. De volgende stap was om zelf een verhaal proberen te schrijven, om het schrijfproces zelf te ervaren. Erg leuk om te doen, en bovendien is de feedback erg leerzaam. Zoals jullie merken moet ik nog leren om wat meer "kort en bondig" te zijn :P

Lid sinds

4 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Awel, MissMiek, Kort & bondig. Aan een kant nuttig, aan de andere kant krijg je met “wat meer” een betere indruk van de persoon. Dat vind ikzelf wel prettig. Succes met schrijven.