Lid sinds

5 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

De eerste stap

Hallo allemaal, ik ben Yvonne Kapteijns. In 2016 ben ik voor het eerst begonnen met het schrijven van blogs. Ik werkte als dialyseverpleegkundige in Engeland. Ik had zes maanden onbetaald verlof opgenomen om een tijdje in het buitenland te wonen en te werken. Op verzoek van vrienden heb ik ervaringen en "avonturen" vastgelegd in blogs. Geen idee of ze van goede kwaliteit waren, maar ze werden gelezen en ik vond het erg leuk om ze te schrijven. Ik lees graag. Het liefst boeken met veel actie en spanning. Mijn grootste wens is om ooit het scenario van een schrijver als Mark Dawson, Lee Child of Jeffrey Deaver te mogen schrijven. Dromen mag, toch? Maar ik ga eerst ontdekken of ik daar überhaupt talent voor heb. Het schrijven op zich is al erg leuk om te doen. Ik heb al voorzichtige stappen ondernomen om mijn ervaringen in Engeland vast te leggen in een soort van handleiding. Het heeft namelijk nog wat voeten in aarde om als verpleegkundige in Engeland te kunnen gaan werken. Zeker nu met de Brexit. Ik vind het leuk om jullie verhalen op het forum te lezen. Daar kan ik veel van leren. Ik ben benieuwd wat jullie van mijn probeersels gaan vinden.