Lid sinds

5 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen, ik ben Sellaerne

Beste schrijvers, Sellaerne, 45 jaar, getrouwd moeder van 2 kinderen (13 en 11) en sinds vandaag hier lid. Offline heb ik een minder exotische naam. maar hier voorlopig onder pseudoniem, dan durf ik meer vrijuit te schrijven. Als kind hield ik al van schrijven en de liefde is met de jaren alleen maar groter geworden. Ik krijg er zoveel energie van om via mijn vingertoppen alles wat er in mij omgaat weg te laten vloeien. Mijn favoriete manier van hoofd leegmaken (hardlopend doe ik dat ook regelmatig, maar dan met frisse tegenzin). Een paar jaar geleden won ik een schrijfwedstrijd en mocht ik als prijs een tijdje columns schrijven in een lokale uitgave. Daardoor kreeg ik af en toe ook een freelance opdracht. Dat leek een droom, maar de druk op het schrijven werd toen zo groot dat al mijn plezier in het schrijven verdween. Sindsdien niet veel meer geschreven maar nu kruipt het bloed toch weer waar het niet gaan kan. Ik ben vaak onzeker over mijn schrijfsels en wil eigenlijk dat niemand ze leest. Maar ja, dan wordt het nooit wat met dat boek op lijst ooit. Vandaar dat ik nu hier ben, ik hoop hier verrassende inzichten te krijgen en ik vind het ook erg leuk om de verhalen van anderen te lezen. Groetjes Sellaerne

Lid sinds

5 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op het forum, Wees niet onzeker of bang, dat zijn we allemaal. Laat de pen de stem zijn die men normaal nooit hoort maar die je graag wilt laten zien.

Lid sinds

6 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Sellaerne, Welkom. Je bent niet de enige die onzeker is over jouw verhalen. Dat maakt niet uit, het is al een goede stap dat je jouw verhalen durft te laten zien. Verrassende inzichten krijg je hier zeker, de feedback op proeflezen heeft mij goed geholpen, de verhalen zijn er sterker door geworden. En ... zoals BelleAdore ook zegt: laat je pen de stem zijn die je zo graag wilt zijn. Groetjes, Corine