Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik noem mijzelf Prul

Prul, met enige zelfspot wel te verstaan. Over vier jaar met pensioen en dan zeeën van tijd om te schrijven. Ik loop me vast warm. Vorig najaar en dit voorjaar workshops gevolgd bij gerenommeerde auteurs en dat inspireerde me zo, dat ik sindsdien probeer de regelmaat er in te houden. Met wisselend succes. Ik moet aan het werk worden gezet, vandaar dat ik hier terecht kom, tot ik weer genoeg geld heb gespaard voor de volgende "real life" workshop, die behoorlijk aan de prijs zijn voor mensen met een smalle beurs. ))-: Voor mij is zo'n levensechte workshop wel de beste stok achter de deur en het meest inspirerend. Dat klinkt als een straf, die stok, terwijl schrijven toch leuk moet zijn, maar ach, niet alleen dat. Ik lees hiet wat rond en zie hoe men worstelt met woorden, zinnen, rijm, gebrek aan inspiratie en twijfels. Herkenbaar! Vooral die twijfels en gebrek aan inspiratie, waardoor je je gemakkelijk laat verleiden tot uitstelgedrag, escapisme. Tegen dat uitstelgedrag wil ik me verzetten door mezelf elke dag een kleine opdracht te geven, die ik van deze site pluk (of van Schrijf! site dagblad Trouw). Ik had even moeite om hier de weg te vinden, maar het begint te komen. Kom! Schrijven, Prul! PS. Zie ook forumonderwerp: het experiment aandurven

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Prul... wat een grappige naam. Hopelijk slaat het niet op de kwaliteit van uw verhalen! Welkom hier, veel plezier, en doe gezellig met ons mee :)

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Prul, welkom hier! Je naam doet me vooral denken aan Cornelis Prul, de stichter van Duckstad :)

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Prul, welkom hier! Je naam doet me vooral denken aan Cornelis Prul, de stichter van Duckstad :)
Shit, je was me net voor...

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk, om zo hartelijk welkom te worden geheten. Ik ken alle bewoners van Duckstad van naam, behalve nu net die ene Cornelis Prul niet. Nu geeft ie een extra dimensie aan mijn nick, die zowel een koosnaampje is voor sommige Brabantse meisjes (Prulleke, nog beter) als voor alle onfortuinlijke schrijfoefeningen die in mijn digitale prullenmand verdwijnen . :angry:

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zo Prul, jij bent tegenwoordig met haar drieën? :D
Wie is online Er zijn momenteel 19 gebruikers en 7 gasten online. Online gebruikers * (...) * Prul * Ceridwen * Favake * Prul * Prul * Droomz

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Zo Prul, jij bent tegenwoordig met haar drieën? :D
Wie is online Er zijn momenteel 19 gebruikers en 7 gasten online. Online gebruikers * (...) * Prul * Ceridwen * Favake * Prul * Prul * Droomz
Huh?? Kwor gek!

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Prul, :D Komt doordat je je browser (waarmee je het internet opgaat, sorry als je niet zo digibetisch bent, maar je doet me denken aan Pluisebol, een vrouw van 61, en zij snapte dat in het begin ook niet) - komt doordat je je browser meerdere keren sluit en opnieuw opstart en weer inlogt op SOL, dan sta je er meerdere keren in.

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja ik ben en blijf digibetisch, daar helpt geen lief oud moedertje aan... zo heb ik al tig keer mijn oude avatar verwijderd en geprobeerd er een nieuwe in te zetten, maar steeds komt die oude weer terug. Ligt dat ook aan mijn digidomme Pluizebolligheid?

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
En ik heb ook al niet zo'n keurig envelopje. Why?
Omdat je jezelf geen bericht kan sturen. Alleen anderen kunnen dat ;) Als ik kan helpen met de avatar hoor ik het wel... Het is vervelend als dingen niet gaan zoals je wilt. Met de rechtermuisknop is na te gaan of een afbeelding de vereiste maat heeft. Ik dacht dat het plaatje maximaal 60x60 pixels mag zijn.

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
En ik heb ook al niet zo'n keurig envelopje. Why?
Omdat je jezelf geen bericht kan sturen. Alleen anderen kunnen dat ;) Als ik kan helpen met de avatar hoor ik het wel... Het is vervelend als dingen niet gaan zoals je wilt. Met de rechtermuisknop is na te gaan of een afbeelding de vereiste maat heeft. Ik dacht dat het plaatje maximaal 60x60 pixels mag zijn.
Dank oh Dargor, oh... wat ben ik toch een digidommerd!! 80x80 pixels, dat heb ik gecheckt! Ik had eerder een afbeelding gepubliceerd en die verwijderd - dacht ik! (vinkje aan bij foto verwijderen en op versturen geklikt. Hij was ook even verdwenen. Toen probeerde ik een ander plaatje te uploaden, maar dan kwam steeds die oude afbeelding weer terug, ettelijke malen...). Nu ben ik het beu, probeer morgen opnieuw.

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hmz...
Gefeliciteerd met je mooie plaatje! Kunst zie ik... dat is altijd goed hier ;)