Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Sanriet durft ook iets te schrijven...

Hallo allemaal, Sinds een paar weken ken ik dit forum en binnenkort ga ik bij de academie de cursus Korte Verhalen Schrijven volgen. Daar kijk ik al erg naar uit. Op het moment zit ik zowat te stuiteren op mijn stoel van enthousiasme: ik heb net bericht gehad dat ik de schrijfwedstrijd Verhaaltalent heb gewonnen!!! Hoezo door het dolle heen? Zouden mijn verhalen dus echt de moeite waard zijn? Ik hoop zo dat dit het begin is van een vruchtbaar schrijverschap. Iets over mezelf: vrouw van 46, getrouwd, 2 katten. Ik ben erg geïnteresseerd in tarot en andere spirituele onderwerpen. Daar ben ik ook een verhalenbundel over aan het schrijven. Ik verwacht veel van jullie ervaringen te kunnen leren en natuurlijk hoop ik zelf ook iets belangwekkends in te kunnen brengen. Tot schrijvens!

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
welkom Sanriet. En gefeliciteerd met je prijs! Dat is een mooie start. Geweldig... Plaats je een stukje op proeflezen?

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op dit forum, Sanriet. En gefeliciteerd met het winnen van de wedstrijd.

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op deze site, en van harte gefeliciteerd met je prijs! Je kunt hier veel leren, maar gezien je succes kunnen wij van jou dus ook dingen leren. Laat eens iets lezen - je durft het wel...

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op deze site, en van harte gefeliciteerd met je prijs! Je kunt hier veel leren, maar gezien je succes kunnen wij van jou dus ook dingen leren. Laat eens iets lezen - je durft het wel...
Dank je wel voor de aanmoediging :-) Ik heb het inderdaad aangedurd. Mijn verhaal heeft als werktitel De Dood en staat nederig te wachten op commentaar in het topic Proeflezen...

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom zon van Sanriet, Ik voel positieve engergie, zal vast ook te maken hebben met die schrijfwedstrijd :), dan zou ik ook stuiteren, gallopperen, salto's maken enz. Ik ga de Dood nu even bekijken. Groetjesss D>