mrlssgrs
Graag wil ik me even voorstellen op dit Forum.
Ik ben nog geen schrijver en heb nog niets geproduceerd op dit gebied, maar ik wil graag onderzoeken of ik het zou kunnen. Ergens in mijn hoofd speel ik met de gedachte om ooit een verhaal te schrijven. Ik weet nog niet waarover en wanneer en al helemaal niet of ik het kan.
Dit forum leek me een prachtige kans om te proberen of ik iets zinnigs kan produceren. En dan ook nog de kans om er feedback op te krijgen. Waar kun je meer leren dan op een plaats waar allemaal lerende mensen zijn.
Ik ben een vrouw van 46 jaar en heb een full time baan waarbij ik heel veel mensen leer kennen. Verhalen genoeg dus. Bovendien heb ik de eerste 13 jaar van mijn carrière in het onderwijs gewerkt en ook daar ligt nog heel veel inspiratie voor boeken. Maar het schrijven van een (goed) kinderboek is mij nog even een brug te ver. Eerst maar eens onderzoeken of ik verhalen voor mezelf kan schrijven.
Ik kijk erg uit naar de feedback zodat ik kan ontdekken of ik op deze route verder moet gaan of vooral een andere hobby moet gaan zoeken.
Groet, Marlies
Welkom Marlies, Misschien kan
Welkom op dit forum, Volgens
Dank jullie wel! Leuke tip