Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi, ik ben Kevin

Hoi iedereen, Ik ben nieuw hier, mijn naam is Kevin. Ik ben 23 jaar, student en ik heb enigszins ervaring in het schrijven van filosofische papers, wat me heel goed bevalt. Ik zou graag het schrijven iets meer willen ontdekken en dan wellicht ook in de richting van fictie. Tot ziens op de fora! Kevin

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Kevin, Gezellig dat je er bent op deze zonnige doch gruwelijke dag! Heel veel succes en plezier op dit geweldige (verslavende) forum! :nod: :thumbsup: Welkom! :)

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Dankjulliewel! Gruwelijke dag Mies? Uberhaupt omdat het konninginnedag is bedoel je :-)? Ik zal mijn steentje bij proberen te dragen ;-).

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha, ja ook dat! Maar dat in Apeldoorn... Verder was het een supertopdag! Mooi weertje, lekker mensen gekeken op een terrasje. :) En dat in Apeldoorn is vreselijk maar niet iets wat mij persoonlijk raakt ofzo... Dus: verder een heerlijk dagje gehad :) En voor jou is het natuurlijk een topdag omdat het je eerste dag hier is :) :nod: :thumbsup: Nogmaals welkom! En laat me raden: je studeert filosofie? ;)

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Kevin. Hopelijk zet je nog een van je filosofische spinsels hier op de site? Ik ben erg geinteresseerd in zulke schrijfsels. Have fun! Groetjesss

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja bizar he... Ik snap het ook helemaal niet; waarom zou iemand dat doen? Voor mij wel een topdag hier te zijn denk ik zo :-). Dankje. Ik studeer niet eens filosofie, maar humanistiek. Ga volgend jaar wel aan de UvA filosofie studeren naar alle waarschijnlijkheid! Maar ben ook benieuwd of ik iets anders zou kunnen schrijven. Filosofie lukt meestal wel, maar ik heb moeite met iets luchtigers schrijven ;-). @daantie Dat zal ik doen, ik heb nog wel wat interessants liggen, ik zal zo eens kijken!