Lid sinds

5 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Berend 'Boldstone'

Goedemorgen allemaal Mijn naam is Berend, 34 jaren jong en woonachtig in Hellevoetsluis (ZH). Ik ben erg jong begonnen met schrijven (en tekenen), mijn allereerste werk was als 9-jarige ‘Donald Duck & de Tijdmachine’, maar liefst 1 A4 groot (wel beide kanten) en altijd bewaard uiteraard. Tijdens mijn middelbare schooltijd heb ik veel geschreven onder een andere naam en gepubliceerd op een eigen website, dit waren voornamelijk gedichten en korte verhalen in het Fantasy-genre. In die tijd heb ik ook geschreven voor een lokale kranten. Daarna enigszins verwaterd door andere interesses. De wederzijdse liefde is afgelopen (na)zomer weer opgebloeid toen ik ten tijde van mijn vakantie een blog (voor het thuisfront) en dagboek (voor mezelf) heb bijgehouden van mijn vakantie. Na terugkomst ben ik enige tijd bezig geweest met het selecteren van passages, herschrijven en selecteren van teksten en geleid tot een reisboek. Na 2 maanden was het boek ‘af’ en stond het in de kast. In eerste instantie deed ik dit enkel voor mijzelf als herinnering maar heb erg veel positieve feedback gekregen. En het is best vleiend dat vrienden en familie nog steeds vragen of ze het boek voor een 3e, 4e, of 228e keer in mogen kijken bij bezoek. Vandaar, maar vooral omdat ik er weer achter gekomen ben hoe leuk ik het vind om te schrijven de een oude wens uit de kast gehaald om een boek te schrijven. En hier ben ik dan, met als doel in 2019 mijn eerste boek. Groeten, Berend

Lid sinds

5 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Diana Silver Dank je wel! Jazeker, het idee zit al iets langer in mijn hoofd, het wordt een griezelverhaal op de grens van de realiteit, waarbij het niet altijd duidelijkheid moet zijn of, we zullen het voor het gemak duister noemen, nu vanuit de mens komt of een entiteit op zichzelf is. Klinkt een beetje raar misschien ;) Maar goed, in januari ermee gestart, de verhaallijn uitgewerkt, chronologie opgesteld en de belangrijkste karakters gedefinieerd, om in mezelf een beeld van ze te hebben, en vorige week dan begonnen met het 'echte werk' Groeten, Berend

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Boldstone, Veel succes met je schrijfpassie en de opstart van je verhaal. Voor een literatuurclub las is pasgeleden het boek 'We hebben altijd in het kasteel gewoond' van de schrijfster Shirley Jackson. Helemaal niets voor mij dit genre, dacht ik vooraf, maar het heeft me verrast. Een aanrader. groet Koosje de Leeuw

Lid sinds

5 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Daar bent ik weer ;)
Klinkt een beetje raar misschien ;)
Klinkt cool!
NEE!! Het mag niet cool zijn, al is er wel het streven naar koude rillingen, anyways ik zal binnenkort wel even een tipje van de sluier oplichten bij "proeflezen". Koosje bedankt voor je tip, zal ook daar even naar kijken als ik de tijd heb :)