Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Ik ben Linda

Hallo!! Ik ben Linda en ik ben nieuw hier. Ik ben bijna 28 lentes jong en ik hou van schrijven. Ik schrijf al zo lang als ik me kan herinneren, maar de laatste paar jaar is het heel erg toegenomen. Ik blijf inspiratie opdoen en heb zoooooveel ideeen in mijn hoofd, dat ik wel een paar jaar zoet ben denk ik. Ik geef in eigen beheer uit, omdat ik dat heel erg handig vind. Het is alleen jammer dat je zelf veel promotie moet doen, maar ik begin er al handiger in te worden en meer mogelijkheden te vinden. Ik woon samen met mijn vriend en ons konijn en ik werk op een woonhuis voor mensen met een verstandelijke beperking. Geweldig werk en omdat ik onregelmatige tijden werk, houd ik genoeg tijd over om te schrijven! Fantastisch toch? Ik ben heel benieuwd wie ik hier allemaal weer zal ontmoeten en wat ik allemaal te weten kom. Tot schrijfs... Liefs linda

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Linda, welkom hier! Klinkt leuk, waar je allemaal mee bezig bent. Welk genre schrijf je? Ik ben nieuwsgierig..., wil je iets vertellen over wat je zelf hebt uitgegeven?

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey pankie / Linda, welkom hier. Schrijf lekker door en ik weet zeker dat je wat zult hebben aan dit forum. Leuk werk heb je trouwens - ik heb vroeger ook met mensen gewerkt met een (dubbele) beperking. Prachtig om een aantal jaren te doen. Succes en tot schrijfs!

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dankje Dries, oplettend hoor. Wat tof, zeg, Linda, je bundel :D