Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Nieuw hier - Kasper Kombrink

Ik heb al een tijdje meegelezen in de forums, maar wil af en toe ook wel eens reageren. Het is dan natuurlijk wel zo netjes me eerst even voor te stellen. Ik ben een baby-boomer (geboren in 1947). Ja inderdaad, als jongere (toen heette dat tiener) de 60-er jaren heel bewust meegemaakt. Na mijn HTS-opleiding heb ik meer dan 40 jaar in de ICT gewerkt. Eerst als ontwikkelaar, de laatste 23 jaar als HBO-docent. In oktober vorig jaar (2008) ben ik met vervroegd pensioen gegaan. Een jaar of zes geleden heb ik een cursus Autobiografisch Schrijven gevolgd en vanaf dat moment schrijf ik met veel enthousiasme. De afgelopen jaren heb ik een aantal cursussen Creatief Schrijven gedaan. Ik schrijf autobiografisch, maar ook verhalen (spanning, humor) en gedichten. Op mijn website (http://www.kasperkombrink.nl) is onder "Schrijverij" een aantal van mijn schrijfselen te lezen. Oh ja, ik ben gehuwd, heb 4 volwassen kinderen en 4 kleinkinderen. En toch nog tijd om te schrijven ;-) ...

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Drenthe!!! ;) Welkom, Kasper! (ik woon er niet meer, maar ben opgegroeid in het veilige fijne Meppel)