Gearriveerd: Linqy
Hoe een leuke introductiepost voor jezelf te schrijven? Best een lastige vraag hoor, want nouja die eerste zin bijvoorbeeld al, is ontzettend lastig! Pfew, DAT heb ik dan al in ieder geval opgelost he, want ik vind dit al wel tellen als een eerste (paar) zin(nen)!
Nu kan ik een heel verhaal gaan typen over mijn carriere (die ik niet heb), mijn persoonlijke leven (dat niet bijster interessant is) of over mijn geschrijf. Eigenlijk ben ik van nature nogal heel erg lui, dus ben bang dat dat er allemaal niet van gaat komen.
Voor degenen die het echt interesseert:
Ik ben Zoë-Amber (tsja, Linqy is niet echt een reguliere, gangbare naam, maar wel meer mij ;)) en ben 19 jaar oud. Ik ben ontzettend verslaafd aan schrijven. Of het nu in het Engels of Nederlands is, short stories of romans, weblogs of gedichten. Zolang het bestaat uit woorden vind ik het leuk!
Zelf ben ik op dit moment een verwoede poging aan het doen tot het schrijven van een boek, alhoewel ik elke bladzijde die ik typ bijna meteen weer vermoord. Onzeker zijn is niet echt een goede kwaliteit in dit werk, of wel?
Verdere interessante vragen mogen jullie stellen, en zal ik beantwoorden, das makkelijker dan een heel boek over mezelf (nog steeds niet bijster interessant) hier neer kladderen!
Haha, waarschijnlijk bezit
Welkom Linqy, Het lijkt erop
Geen greintje! Ik ben het
Iemand die op zó'n manier
Linqy, Dus je bedoelt met
Welkom Zoë-Amber. Vind je
Ik geloof wel dat ik onzin
Linqy schreef: Gelukkig voor
hee hallo, welkom - ik zat
niet allang Maja, uit
Ja he?!? Op mij ook!
Welkom Linqi. Leuke, linke