Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Gearriveerd: Linqy

Hoe een leuke introductiepost voor jezelf te schrijven? Best een lastige vraag hoor, want nouja die eerste zin bijvoorbeeld al, is ontzettend lastig! Pfew, DAT heb ik dan al in ieder geval opgelost he, want ik vind dit al wel tellen als een eerste (paar) zin(nen)! Nu kan ik een heel verhaal gaan typen over mijn carriere (die ik niet heb), mijn persoonlijke leven (dat niet bijster interessant is) of over mijn geschrijf. Eigenlijk ben ik van nature nogal heel erg lui, dus ben bang dat dat er allemaal niet van gaat komen. Voor degenen die het echt interesseert: Ik ben Zoë-Amber (tsja, Linqy is niet echt een reguliere, gangbare naam, maar wel meer mij ;)) en ben 19 jaar oud. Ik ben ontzettend verslaafd aan schrijven. Of het nu in het Engels of Nederlands is, short stories of romans, weblogs of gedichten. Zolang het bestaat uit woorden vind ik het leuk! Zelf ben ik op dit moment een verwoede poging aan het doen tot het schrijven van een boek, alhoewel ik elke bladzijde die ik typ bijna meteen weer vermoord. Onzeker zijn is niet echt een goede kwaliteit in dit werk, of wel? Verdere interessante vragen mogen jullie stellen, en zal ik beantwoorden, das makkelijker dan een heel boek over mezelf (nog steeds niet bijster interessant) hier neer kladderen!

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha, waarschijnlijk bezit je wel humor. Dus mijn eerste interessante vraag: heb je humor? ;) Welkom!

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Linqy, Het lijkt erop dat je nogal hoge eisen aan jezelf stelt, klopt dat? Je vertelt dat in het boek dat je schrijft op elke bladzijde die je typt bijna meteen weer iemand wordt vermoord. Wat voor boek schrijf je dan? Een detective misschien? Of een thriller?

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Geen greintje! Ik ben het meest humorloze, saaie, grijzige en humorloze (of had ik dat al gezegd) wezen dat er hier op ons planeetje rondwandelt! Zwaar overschatte kwaliteit als je het mij vraagt! ;) Wel een heel interessante vraag, hoor! @ Four Seasons Ik schreef dat ik de bladzijdes die ik schreef vermoord = ik gebruik dat evil backspace knopje om alles terug te laten verdwijnen in de berg onzin waar het vandaan kwam ;) Aangezien ik romannen schrijf is een moord op elke bladzijde een beetje veel, namelijk ;) Verder probeer ik zo min mogelijk eisen aan mezelf te stellen, dan stel ik me tenminste niet (al te vaak) teleur ;) gemak dient de mens, he?

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Iemand die op zó'n manier zegt dat ze geen humor heeft, bewijst het tegendeel ;) Welkom Zoë-Amber! Ik vind je naam te mooi om niet te gebruiken. Veel schrijfplezier toegewenst als je niet op het forum bent, en veel leesplezier als je hier wel bent. Wees niet tè kritisch op jezelf, maar wees 'gewoon' kritisch. Met meer ervaring zul je beter leren inschatten of je teksten goed zijn. Oh ja, en voor ik het vergeet te zeggen... raak niet verslaafd aan ons forum. Dat is nogal eenvoudig!

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Linqy, Dus je bedoelt met "alhoewel ik elke bladzijde die ik typ bijna meteen weer vermoord" dat je wat je geschreven hebt weer weghaalt, dus vermoord? Ik dacht dat je een typefoutje maakte :o En ik geloof niet dat je onzin schrijft hoor!

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Zoë-Amber. Vind je ook niet dat ouders het hun kind extra moeilijk maken met zo'n e met puntjes? Net zoals Daniëlle, altijd weer die extra handeling, maar daar zullen ze 20 jaar geleden nog niet over hebben nagedacht, denk ik. En dan is Linqy een prima alternatief. Veel plezier hier Groetjess Daantie

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik geloof wel dat ik onzin schrijf ;) Gelukkig voor mezelf ben ik een grote liefhebber van onzin, dus is dat een genre dat me goed ligt! Wat betreft de verslavingswaarschuwing, met mijn verslaving aan een totaal van, laten we even ruw schatten, een stuk of 10000 fora, kan ik ééntje er nog wel bij hebben ;) Beetje vreemde waarschuwing, dat wel, wil je juist niet dat MEER mensen verslaafd worden aan dit forum? Lijkt me juist wel gezellig ;) @Daantie: Neeeeeee ik <3 mijn ë! Heb 'm al zo vaak moeten typen, schrijven, verven en knippen dat ik 'm al niet eens meer als "extra" handeling zie ;) PLUS: nu ben ik spëciaal!

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
hee hallo, welkom - ik zat je net bij proeflezen fanatiek op dit stukje forum te wijzen, maar ik zie nu dat je het allang had ontdekt :D

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
niet allang ;) Maja, uit jarenlange forumervaring ben ik wel bekend met voorstelboards, dus dat is meestal mijn eerste stop :O dit forum was een uitzondering omdat die proeflezen sectie een gigantische aantrekkinskracht had!

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Linqi. Leuke, linke nickname; met op een afstandje 'lingua' als verwijzing naar 'taal', vind ik dat ook wel passen op een schrijfforum! Veel (lees)plezier, en ik ben benieuwd naar je eigen schrijfsels.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom hier, Linqi. Nou, saai ben je in ieder geval niet, dat lijkt me wel duidelijk. Veel plezier op dit forum.