Lid sinds

5 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen

Hallo iedereen hier op het forum Mijn naam is Joella van den Broek, 32 jaar en wonend in een brabants dorp. Ik schrijf sinds mijn kindertijd , zodra ik kon schrijven schreef ik dagboeken vol en gedichten. De laatste 3 jaar ben ik opnieuw begonnen met het schrijven van Poezie (nadat ik een hele tijd niet meer geschreven had) en ben ik gaan oefenen met korte verhalen, non fictie, fictie noem maar op. Mezelf uit dagen. Ik ben ook begonnen met een boekenblog en een facebook pagina opgestart voor mijn gedichten. En zo is alles stilletjes aan een beetje gaan rollen. Nu doe ik her en der mee aan schrijfwedstrijden, heb ik een lopend kort verhaal (waarbij wekelijks een hoofdstuk online komt) en komt er wekelijks een nieuw deel van mijn biografie in dichtvorm online. Ook doe ik een schrijfcursus, en schrijf ik voor mijn werk gedichten. Nog altijd vind ik het leuk om mezelf uit te dagen en nieuwe technieken te leren en om nieuwe mensen te leren kennen die net als ik dol zijn op schrijven. Zo kwam ik op schrijven online terecht en de wekelijkse opdrachten. Mijn eerste korte verhaal heb ik zojuist op het forum geplaatst maar ik vind het ook wel zo netjes om mezelf even voor te stellen. nog vragen? Stel ze gerust. Groetjes Joella