Lid sinds

5 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

duo penotti

Hallo Allemaal, Ik bekijk schrijvenonline regelmatig voor tips en adviezen, maar tot nu toe heb ik mijzelf nooit aangemeld. Reden? Geen idee eigenlijk.. dus alle reden om het nu wel te doen. Mijn naam is Sjarenka en ik noem deze post: 'duo penotti' dit vanwege het feit dat ik mijzelf in de luxe positie bevindt dat ik samen met mijn man kinder-prentenboeken maken kan. Mijn man kan prachtig illustreren en samen kunnen we elkaar inspireren en motiveren. Inmiddels hebben wij onder ons eigen label een viertal prentenboeken uitgebracht. Ik had nooit gedacht dat ik ooit zou gaan schrijven. Vooral omdat taal eigenlijk alles behalve mijn sterkste kant is. Ik ben voor mijn gevoel taalblind :) . Maak altijd spelfouten en begrijp niets van de ezelbruggetjes van de grammatica. Tijdens een burn-out ben ik kindergedichten gaan schrijven en toen kwam ik er achter dat schrijven in de eerste plaats betekend een verhaal te kunnen vertellen. Spelling en grammatica daar kun je hulp bij vragen, maar het verhaal is mijn fantasie en mijn verbeeldingsvermogen. Momenteel werk ik aan een leesboek voor ouder kinderen dan waar we tot nu toe voor hebben geschreven. Ik merk meteen dat het anders schrijven is en iets anders van je vraagt. Nog steeds vind ik het super om te doen, maar hoop hier in de community het klankbord te vinden dat nodig is om het beste boek te schrijven dat ik kan. Ik ben ook heel benieuwd wat schrijvenonline allemaal nog meer te bieden heeft. Groetjes Sjarenka