Lid sinds

8 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Inge stelt zich voor

Er zijn al boeken uitgegeven met mijn naam erop. Niet als auteur maar als illustrator. Voluit sta ik bekend als Inge Leonora-den Ouden. Iemand stelde voor dat ik wel een boek zou kunnen schrijven en dat ook gelijk illustreren. Dat leek me een goed idee. Het zou een Doe-boek zijn. Ik begon met het beschrijven van de projecten. Daarbij hield ik in gedachten dat het leesbaar moest zijn vanaf een jaar of tien. Toen ik al die projecten met uitleg af had kwam het in me op dat het zo voor een jonge tiener niet leuk was. Het boek moest meer zijn dan alleen maar Doe-boek. Ik vond dat er een verhaal omheen moest zitten. Nou is verhalen verzinnen niet mijn sterkste kant. Ik kan een informatieve tekst schrijven, daar heb ik ook voor geleerd. Een verhaal moet echter aan heel andere eisen voldoen. Ondertussen zijn er al een jaar of twee verstreken. Het verhaal heeft aardig vorm gekregen. Ik vind het al best aardig, al zeg ik het zelf. Maar natuurlijk kan er nog heel veel aan verbeterd worden. Dat was voor mij aanleiding om bij dit Forum te gaan.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Hoi Inge, leuk dat je je voorstelt. Plaats eens een tekst op Proeflezen, dan kunnen de forummers hun licht erover laten schijnen en eventueel met je meedenken over verbeteringen.