Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen - Johanna Gercama (Johanna2)

Hallo iedereen, Nieuw hier op het forum, dus ik moet me ook maar even voorstellen! Mijn naam is Johanna, ik ben 19 jaar oud en volg de opleiding Journalistiek en Fotografie in Drachten. Ik hou me voornamelijk bezig met het schrijven van nieuwsberichten, nieuwsverhalen en columns maar binnenkort zal ik starten met een nieuw project wat uiteindelijk een boek zal opleveren. Groetjes, Johanna

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Heel erg welkom hier, hopelijk kan je een mooie carrière opbouwen met die studies. Veel plezier hier op het forum!

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Johanna! Mooie naam vind ik dat, je hoort niet vaak zulke jonge meiden die zo heten. Of is het een pseudoniem? Journalistiek en Fotografie, wat leuk dat daar één opleiding van is, dat wist ik niet. Lijkt me een heerlijke combinatie om je creativiteit in kwijt te kunnen! Je zegt dat je met een project bezig bent voor een boek; schrijf je alleen non-fictie of ook fictie?

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Johanna. Je vindt ongetwijfeld dingen op dit forum waar je wat aan kunt hebben. Er is 1 maar: je raakt zo verslaafd, als je niet uitkijkt (als je wel uitkijkt ook, trouwens :) ).

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Johanna! Mooie naam vind ik dat, je hoort niet vaak zulke jonge meiden die zo heten. Of is het een pseudoniem? Journalistiek en Fotografie, wat leuk dat daar één opleiding van is, dat wist ik niet. Lijkt me een heerlijke combinatie om je creativiteit in kwijt te kunnen! Je zegt dat je met een project bezig bent voor een boek; schrijf je alleen non-fictie of ook fictie?
Hey! Allereerst bedankt voor de verwelkomingen! Mijn naam is echt Johanna, ben vernoemd naar mijn oma. Die opleiding is een MBO-opleiding, het bestaat ook pas bijna 3 jaar. Ik zit inmiddels in het derde jaar en het is inderdaad heerlijk! Dat project waar ik mee bezig ga is een boek over het 40 jaar bestaan van het jeugdhonk waar ik vaak kom. Ik wil de geschiedenis in duiken en bijzondere verhalen boven tafel krijgen. En dat die bijzondere verhalen er zijn, dat is een ding wat zeker is. Ik schrijf overigens ook fictie, maar dat zijn slechts korte verhalen waar ik eigenlijk nooit tevreden over ben. Ik vind het erg moeilijk om een verzinsel om te zetten in een echt verhaal. Dus ik hoop dat ik veel zal hebben aan de tips hier op dit forum!

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jee, in Drachten......daar ben ik opgegroeid. Dat er nou zo'n opleiding zit, zeg! Leuk. Welkom op dit forum en houd je maar vast, het is eigenlijk te leuk!

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een opleiding Journalistiek en fotografie, de opleiding die ik had willen doen (zucht) te laat Veel plezier hier.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt allemaal! Journalistiek en Fotografie is inderdaad een hele leuke opleiding, vooral vanwege deze combinatie. Ik zou er niet aan moeten denken om alleen maar te fotograferen of alleen maar te schrijven/radio maken/tv maken. Dit is een welkome afwisseling. En inderdaad een grote kans dat ik verslaafd word aan dit forum!

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ook een (verlaat) welkom namens mij! Veel plezier op ons forum. Johanna vind ik eigenlijk wel een mooie naam. En nu weinig meisjes zo heten, is-ie nog bijzonder ook ;)

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ook een (verlaat) welkom namens mij! Veel plezier op ons forum. Johanna vind ik eigenlijk wel een mooie naam. En nu weinig meisjes zo heten, is-ie nog bijzonder ook ;)
Ik ken er toch nog wel een stuk of wat. Zal wel komen omdat ik uit Friesland kom, daar zijn mensen nog wel vrij traditioneel ingesteld met het vernoemen van hun ouders;)