Lid sinds

5 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

TIphiène :)

Hooi mensen ;) Ik ben Susan, 16 jaar oud. Zoals iedereen die hier zit, houd ik nogal van schrijven. Op dit moment ben ik vooral bezig met korte verhalen verzinnen en bedenken hoe ik een verhaal goed opbouw zodat het continu leuk blijft om door te blijven lezen. Ik lees veel verschillende genres (met name thrillers, fantasy, YA, historische fictie, maar soms ook hele andere dingen), maar het meeste wat ik schrijf is YA. Ik ben lid geworden omdat ik het leuk vind om stukken van anderen te lezen en daarop te reageren en omdat het mij ook leuk lijkt als ik feedback van anderen krijgen. Nu laat ik mijn werk meestal aan een vriendin zien die ook graag schrijft, maar dan krijg ik maar van één iemand feedback. Ik ben trouwens met diezelfde vriendin bezig met het schrijven van een verhaaltje. Zij is begonnen met een kort stukje schrijven in een schrift (ongeveer een halve pagina). Daarna heb ik een stukje geschreven, toen zij weer, etc. We schrijven allebei vanuit een ander persoon, ik vanuit een jongen en zij vanuit een meisje. We spreken niet met elkaar waar we naartoe willen met het verhaal, dus elk hoofdstukje is voor de ander een verrassing. Ik kan het echt iedereen aanraden om te doen want het is een ongelóóflijk leuke manier van werken! In ieder geval, dat was het wel een beetje. Als je nog een vraag hebt, stel 'm gerust! :)