Lid sinds

5 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Beter laat dan nooit

Hallo allemaal, Wellicht hebben jullie mij al even voorbij zien komen op het forum. Ik ben hier binnen komen wandelen zonder me voor te stellen, omdat ik het onderdeel 'Even voorstellen' over het hoofd heb gezien :rolleyes: Hier alsnog een introductie. Ik ben Ellen, 27 jaar, en heb mij hier aangemeld omdat ik meer wil leren over schrijven. Ik roep al enkele jaren dat ik wel een driedelige boekenserie over mijn leven kan schrijven en heb nu serieuze schrijfplannen (voor één boek, geen hele serie). In 2007 ben ik begonnen met het bijhouden van dagboeken en doe dat nog steeds. Hier kan ik mij urenlang mee vermaken. Tegenwoordig experimenteer ik in mijn dagboeken met verschillende schrijfstijlen en herschrijf ik oude stukken op andere manieren: van vt naar tt, van beknopt naar uitgebreid of andersom, de ene keer met dialogen en de andere keer zonder. Begin dit jaar was ik toe aan een nieuwe schrijfuitdaging en sloot me aan bij een groep bloggers. De oprichters van de website hebben enige tijd terug een contract gesloten met een uitgever en zijn nu bezig een boek te schrijven. Daarin wordt ook een klein deel van mijn werk, plus een interview met mij opgenomen. Blijkbaar zijn er mensen die mijn schrijfwerk waarderen. Dat stimuleert mij om het boek te schrijven waar ik al jaren van droom. Ik wil graag een autobiografisch/op waarheid gebaseerd verhaal schrijven. Het moet een interessant, uniek, pakkend en vlot geschreven boek worden om nooit te vergeten (dromen mag, toch?). Dat gaat mij als beginneling nooit lukken met alleen een interessant onderwerp, motivatie en wat basisvaardigheden. Ik wil blijven leren, oefenen en beter worden. Hopelijk kan dit forum mij hierbij helpen. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het moet een interessant, uniek, pakkend en vlot geschreven boek worden om nooit te vergeten (dromen mag, toch?).
That's the spirit! Welkom en veel succes.