Lid sinds

6 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

hallo ik ben bennie

hallo ik ben bennie, en schrijf graag zonder hoofdletters. ik heb een karaktertje getekend genaamd bennie :) die kan ik wel als me profiel foto plaatsen. ik heb het begin van het verhaal, maar das pas een begin. en zoek hulp, om tot meer verhalen te komen. wil jij me helpen, :) ik had al begrepen dat je hier geen verhalen mag plaatsen, maar wel onder een ander kopje in het menu. ik woon in groningen, helpman. en schilder, teken en maak muziek heb vele interesses maar das niet altijd handig. ik doe vrijwilligerswerk bij maartenshof, schilderen met ouderen. ik heb nog nooit met een forum gewekt dus dat zal wel even wennen zijn. bennie heeft al een aantal vrienden, de zon, regenboog, en de boom. bennie denkt over veel dingen na, hoe denken de mensen, van abstract naar detail, en andersom, is dat logisch, zo logisch is dat dus niet. hij houdt van star trek, mensen en dieren, psychologie, en hoe processen verlopen. hij maakt muziek, speelt gitaar en op de computer garageband. maar schildert en tekent ook heeft veel met de abstracte kunsten en de venus, schilderij van lambert sustrist. denk hierbij aan de ontwikkelingen van de mens. hij heeft iets met eis, emotionele, intellectuele en spirituele intelligentie. hij kan beter opschieten met vrouwen dan mannen, zijn moeder zei wel is je hebt wellicht meer vrouwelijk gen. wil je nog meer weten :) stuur me dan een berichtje

Lid sinds

11 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hallo ik ben bennie, en schrijf graag zonder hoofdletters.
welkom bennie ik hou ook niet van hoofdletters en belasting betalen liever zou ik heel graag zonder punten kommaas en andere toeters en bellen schrijven ook een vraagteken en een uitroepteken zijn voor mij een doorn in het oog zelfs een spatie is mij vaak teveel in de derde persoonsvorm jezelf introduceren doet mij denken aan robert die prachtige avonturen laat schrijven en stemmen hoort graancirkels zijn in nederland ietwat slordiger gemaakt dan in het vk doen wat anderen doen is saai ik wens je heel veel plezier op dit forum